Updates.
Selamat Datang .Sila lah follow dan komen ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selamat Datang..............

Assalammualaikum & Salam Sejahtera....

Selamat datang ke Blog Pembimbing Rakan Sebaya, Unit Bimbingan & Kaunseling SK Taman Dusun Nyior, Semoga dengan kehadiran laman ini akan membantu warga SKTDN dan semua pelayar dalam mendapatkan maklumat terkini dan info info tambahan bagi tujuan ilmiah, insyallah.
Walaubagaimanapun, laman ini masih baru dan masih dalam proses pembikinan diharap para pengguna bersabar dan insyaallah laman ini akan diupdate dari masa ke semasa..

Tuesday, November 15, 2011

Johan - Karnival Merekayasa Bimbingan & Kaunseling Sekolah Negeri Sembilan 2011

Tanggal 15 November 2011, SK Taman Dusun Nyior, dianugerahkan Johan dalam pertandingan Blog dalam Karnival Merekayasa Bimbingan dan Kaunseling Sekolah Negeri Sembilan 2011 (Kategori Sekolah Rendah) . Semoga kegemilangan ini dapat diteruskan di masa hadapan. Ucapan terima kasih kepada pentadbir,  rakan rakan guru SKTDN, terutama Kelab Guru  Pusat Akses  (Cikgu Nik,Cikgu Faizal, Ustaz Firdaus, Cikgu Hasley, Cikgu Hafiz), Kelab GAN serta para pelajar SKTDN dalam menyokong pernyertaan pertandingan ini sama ada dalam bentuk ilmiah  mahupun sokongan moral. Tahniah dan Syabas

No comments:

Post a Comment

Followers